Apache: signal 11

Leo Galambos galambos at com-os2.ms.mff.cuni.cz
Thu Jan 6 21:57:44 CET 2000

> Mate nieco v logu (error & access)?

Mam, ale nic relevantniho

> Mate error_level debug?

Ne

> Mate HD v poriadku?

Obcas hlasi realokaci, ale zadnou kritickou, vzdy se mu to povede
realokovat. Jinak swap se nepouziva vubec, kdyby snad otazka na disk
smerovala tez timto smerem.

> Mate dost swapu?

Ano, a vnitrni pameti take.

> Pozrite na koniec access logu, pri ktorej poziadavke sa Vam to zosype.

To je trosku problem. Ten server dela totiz par milionu pageview mesicne a
ne vsechny dotazy muze logovat. Krom toho bezi s delayovanym logem, takze
pokud neco slehne na signal 11, da se predpokladat, ze nabufferovany log
se necommitne.

Pokud jsem se neprehledl, vypada to dost nahodne, a vsechny dotazy jsou
ty, ktere "bezne" resi. Budto to bude zelezem nebo nejakou kolizni
situaci, do ktere se cas od casu dostane software. Chapu-li to dobre, neni
tu nikdo, kdo by mel podobny problem, a ani nikdo nevi o nekom s podobnym
problemem...

Leo