ccd vs. vinum

Martin Machacek mm at i.cz
Mon Dec 20 14:07:21 CET 1999

On 20-Dec-99 Slavo Uhrin wrote:
> potrebujem spojit 2 rovnake SCSI disky ako strip alebo mirror.
> Mam pouzit ccd alebo radsej vinum? Doraz davam na jednoduchost
> konfiguracie a pouzivania, bezproblemovost a stabilitu.

Pouzivam ccd pro mirrorovani dvou disku a funguje to vcelku bez problemu.
Jediny problem jsem mel se SOFTUPDATES na ccd zarizeni. System (FreeBSD
3.2) obcas havaroval a v crash dumpu tvrdil, ze problem byl v "locking againsts
myself". Pote co jsem SOFTUPDATES vypnul, tak server bezi uz nekolik mesicu bez
problemu. Nicmene mam v planu to predelat na vinum, protoze mi pripada jako
cistsi a vyhledove snad i spolehlivejsi reseni. Velmi se tesim na to az se bude
dat z mirrorovaneho disku primo bootovat :-).

        Martin

---
[PGP KeyID F3F409C4]