Multiprocessor

Martin Machacek mm at i.cz
Thu Dec 9 09:36:07 CET 1999

On 09-Dec-99 Martin Sykora wrote:
> Preju hezky den!
>
> Ma nekdo z Vas zkusenosti s FreeBSD a viceprocesorovym pocitacem ? Jake ?

Osobni nemam zadne. Kolega ma FreeBSD 3.3 na dvouprocesorovem Compaqu a
neni s nim zadny problem. Bezi mu na tom HTTP cache (Squid) uz cca. 2 mesice
(je to cache na VSE).

> Jedna se mi o to, ze mam dvouprocesorovy board Gigabyte se dvame Pentii 150
> a tam kde je uz dosluhuje. Chtel bych ho tedy vyuzit do sveho weboveho
> serveru. Jde mi tedy predevsim o stabilitu, ale i jine postrehy z praxe me
> zajimaji.

Pokud nemas na tom webu nejake velke mnozstvi CGI scriptu, PHP nebo neceho
takoveho, tak dvouprocesorova masina je uplne zbytecna, protoze oba dva
procesory se stejne budou flakat (stejne jako se flakaji na te vyse
zminene cachi).

        Martin

---
[PGP KeyID F3F409C4]