Problem po nabootovani

Jan Pechanec pechy at hp735.cvut.cz
Thu Dec 2 11:29:13 CET 1999

	Ahoj,

	uz parkrat se mi stalo po nabootovani 3.3, ze mi blbne
klavesnice, ale v ni to neni (zkousel jsem i jinou). Klavesy vetsinou
nereaguji, jen kombinace Ctrl + neco apod.

	Po stisku Ctrl se vypisuje neco jako:

	load: 0.03 cmd: login 248 [biord] 0.00u 0.02s 0% 656K

	plus funguje jako enter apod., trojhmat nefunguje (nemuzu tedy
haltovat). Veril bych i, ze bych se mohl nalogovat po siti, ale mam to
doma, zadna sit. Pak to po chvili zatuhne treba uplne. Po vypnuti,
zaptnuti je vse ok.

	V messages nic neni, jen ``FAILURE LOGIN: ^[[^'' apod.

	diky, Honza.

--
Jan PECHANEC (mailto:pechy at hp735.cvut.cz)
Computing Center CTU (Zikova 4, Praha 6, 166 35, Czech Republic)