Quotas

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Tue Nov 16 11:45:12 CET 1999

Jan Pechanec wrote (1999/11/16):
> 	prosim vas, nevite, zda se do kvot pocitaji delky souboru,
> nebo to, co skutecne ty soubory zabiraji? (mam na mysli, kdyz soubor
> nema alokovane bloky na disku, protoze na ne zatim nezapsal).

Jen to, co soubory skutecne zabiraji na disku.

Quota funguje podobne, jako prikaz du. Ma-li tedy soubor v sobe
diry, ani du a ani quota nezapocitavaji plnou velikost souboru
(naopak zapocitavaji rezijni data jako napriklad alokacni tabulka
bloku).

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science