Anonce: patch do sendmailu pro antivirovou kontrolu mailu

Rehor Petr p.rehor at decros.cz
Wed Nov 3 09:10:18 CET 1999

Navod v anglictine jak to cele nainstalovat je primo na webu
http://www.decros.cz/~reho/check_virus/ odkud se da stahnout
i ten patch. Pokud by neco nebylo jasne, tak se ozvi a ja to
zkusim okomentovat.

Talk jsem zkousel, ale nebyl jsi na prijmu. Budu to moct zase
zkusit v patek po 12 hodine.

Petr

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz