Zvuk

billik at pefstud.uniag.sk billik at pefstud.uniag.sk
Tue Nov 2 13:02:35 CET 1999

On Tue, 2 Nov 1999, Michal Mertl wrote:

> Rozchodil jsem pod FreeBSD 3.3 zvukovku
> (ess688 v krenel konfiguraci takto:
> controller	snd0
> device		sb0	at isa? port 0x220 irq 5 drq 1
> device		opl0	at isa? port 0x388
> )
> Nechodi mi vsak mixer, nemuzu tudiz ani prehravat audio cd. Nevite , co s tim?
> Jeste jsem koukam nezkousel tu druhou moznost konfigurace s "device pcm0".
>
> BTW: Bylo to na notebooku a PCMCIA/PCCARD chodi nakonec bezvadne, bylo vsak
> treba stahnout PAO (patch na kernel a programy, ktere se o ty karty staraji)
> [...]

Ono to s mixerom nie je totiz vsetko v poriadku, mne mixer nejak zablokuje
niekedy zvuk, ked sa pokusam znizit volume, zakial co mi nieco hra (amp).

Problem je, ze niekedy, nie vzdy. Pritom ked menim hlasitost programom
asmix, alebo niecim podobnym pod X11, vsetko je OK.

                                                                    steve.
  http://sun.uniag.sk/~billik                   mailto:billik at sun.uniag.sk
         Perl_SQL_LaTeX_HTTP_HTML_PHP_CGI_Gimp_Joe_Bash_X11_Java_C