bootpd - reseni

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Wed Oct 27 13:25:27 CEST 1999

On 18 Oct 99 at 17:10, Martin Machacek wrote:

> Nejak mi porad unika duvod, proc nepouzit ISC DHCP server, ktery od verze 3.3
> je standardni soucasti distribuce. Pro starsi verze je k dispozici jako port a
> i jako package. Win{NT,95,98,3.11} s nim funguji zcela bez problemu. Umi

    Treba proto, ze nekdo ma udelany system spravy pocitacu, ktery generuje
klasickou bootptab.
    A pokud ve skuteccnosti DHCP features nepotrebujes a staci ti bootp via
DHCP protokol tak ...

   ;-)
                                                    Dan

Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root, postmaster (and *master) of FIONet, webmaster of KolejNET
Administrator   of    www.antispam.cz's    spammer    blacklist
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz