Anonce: patch do sendmailu pro antivirovou kontrolu mailu

Rehor Petr p.rehor at decros.cz
Tue Oct 26 12:46:33 CEST 1999

	From:	Tomas TPS Ulej [SMTP:tps at ncc.nextra.sk]
	Date:	Oct 26 11:55:04 1999
	To:	users-l at freebsd.cz
	Subject:	RE: Anonce: patch do sendmailu pro antivirovou
kontrolu mailu

> Uz som ti raz odpovedal, ze mam zaujem a vykaslal si sa na mna :)
> A momentalne uz zaujem nemam lebo som presiel na qmail...
>
> --
> Tomas TPS Ulej
> Network Administrator
> NEXTRA by Telenor Internet
> more? http://www.ripe.net/cgi-bin/whois?tu36-ripe

To me mrzi ze to pusobi dojmem, ze jsem se na tebe vykaslal. Ja jsem
to puvodne delal na 8.9.2 a ten patch nesel primo naaplikovat na
8.9.3 ktery uz byl v te dobe aktualni. Nemel moc casu se tomu
venovat - cekal jsem az AVP uvolni ostre verze, protoze jsem mel
i problemy se stabilitou AVP a dilci problemy jsou i s AVP Demonem
- skanuje jenom soubory v adresarich, ktere jsou v defLinux.prf v
List, o ostatnich prohlasi, ze jsou OK i kdyz nejsou :-(

AVP mi tvrdili, ze to bude opravene v ostre verzi. Ta byla puvodne
slibena nejdriv na srpen, pak na zari a dnes mi napsali, ze pry na
nejake vystave v USA prvni listopadovy tyden.

Tento tyden mi mirne odlehlo, tak jsem se konecne dokopal dodelat
to do zverejnitelne podoby a nahrnout to do webu.

qmail nepouzivam, nicmene muzu poskytnout alespon informace o AVP
a pripadnych problemech.

Petr