bootpd - reseni

Martin Machacek mm at i.cz
Mon Oct 18 17:10:40 CEST 1999

On 18-Oct-99 Libor Kral wrote:
> Zdravim jeste jednou,
>
> nasel jsem jedno reseni, je to balicek
> billpgc.zip, ze ktereho je mozne nainstalovat
> podporu bootp klienta na Win 9.x a NT.
> Funguje. Pod NT se zavede pred nalogovanim
> uzivatele, jede jako servis.
> Nevyhodou je samozrejme to, ze musi byt
> na kazde stanici nainstalovan. Reseni p.Caldy
> by bylo asi lepsi (bootp s podporou dhcp).

Nejak mi porad unika duvod, proc nepouzit ISC DHCP server, ktery od verze 3.3
je standardni soucasti distribuce. Pro starsi verze je k dispozici jako port a
i jako package. Win{NT,95,98,3.11} s nim funguji zcela bez problemu. Umi
obslouzit i bootp pozadavky, coz jsem vsak nikdy nezkousel.

        Martin

---
[PGP KeyID F3F409C4]