Tema na diplomku

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Fri Oct 1 14:36:44 CEST 1999

On Fri, 1 Oct 1999, Cejka Rudolf wrote:

> Mozna jsem nejake URL v tom mailu prehledl, ale k tematu ACL a
> POSIX.1e se hodne vztahuje http://www.watson.org/fbsd-hardening/.

Tak. Tenhle projekt v diskusi hodne zminovaly - ze ACL kdyz nic jineho,
tak budou muset byt implementovany v ramci implementace POSIX.1e
security extensions.

> Jinak jsem cetl clanek ohledne implementace ACL v Solarisu
> a skoro jsem mel dojem, ze by se podle neho mohlo zacit psat
> (ale na diplomku mi implementace ACL pripada jako prilis silne kafe).

Zalezi na tom jak... kdyz to udela jako ACLfs ktery bezi nad ffs ... tak
to podle me zase tak strasne neni....

> Coz treba nechat ho navrhnout lokalizace tak, aby umely sklonovat? :-)
> Nebo pokud jde o pouhe programovani, mohl by vylepsit prekreslovani
> vyznacenych bloku na konzole, opravit tabulatory v rezimu 90xX atd...

Spousta skvelych napadu....

   Asi by bylo dobre, kdyby sem kolega Martin Horcicka pripsal neco o
svem zamereni .... to ceske sklonovani by zavanelo praci spise pro
lingvistu (strihleho systemakem).

					Vlada