chyba pri kompilacii

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Oct 1 13:01:51 CEST 1999

Ladislav Kostal wrote (1999/10/01):
> Prave som sa chystal urobit svet, ale po niekolkcyh minutach to zahlasilo:
> cc -c -O -pipe -I/usr/src/gnu/lib/libgcc/../../../contrib/egcs/gcc/config
> -I/usr/src/gnu/lib/libgcc/../../../contrib/egcs/gcc -I. -fexceptions
> -DIN_GCC -I/usr/obj/usr/src/tmp/usr/include -DL_mulsi3 -o _mulsi3.o
> /usr/src/gnu/lib/libgcc/../../../contrib/egcs/gcc/libgcc1.c
> *** Signal 12
>
> Stop in /usr/src/gnu/lib/libgcc.
> *** Error code 1
>
> Neviete niekto preco? Vraj je to chybne systemove volanie alebo nieco
> take? Inak je to verzia 4.0-CURRENT.

Jako vzdy - je nutne sledovat konferenci freebsd-current nebo alespon
soubor /usr/src/UPDATING, ale tam se novinky objevuji trochu se zpozdenim.

Do -current ted nedavno zaradili velkozmeny ohledne obsluhy signalu
(hlavne zvysili maximalni pocet signalu z 32 na 128) a pro kompilaci
systemu je nutne nejdrive prelozit, nainstalovat a rebootovat nove
jadro a az potom spustit kompilaci celeho systemu.

(Vidite cestu /usr/src/gnu/lib/libgcc? To znamena, ze se system
kompiluje cerstve prelozenym gcc, ktere ale take vyzaduje cerstva
a aktivni systemova volani...)

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science