samba, novell a DOS

Martin Lizner lizner at komix.cz
Thu Sep 30 13:06:58 CEST 1999

dobry den,

nejsem sice zrejme zkusenejsi, ale projekt samba byl portovan i pro
notwell, dokonce i pro windows NT, protoze je lepsi nez m$ samba ;-). z
dosovskych klientu lze na sambu pristupovat, dokonce lze pristupovat
zaroven na notwell server (nebo jeho emulaci) i na sambu. existuje i
www->samba gateway, takze pokud vasi dosovi klienti pouzivaji nejaky
browser, treba arachne, mohou browzdat okolnimi pocitaci jako win95
klienti. vice informaci naleznete v dokumentaci k sambe nebo
samba konferencich.

 Martin Lizner +420-2-7911637
 Konstantinova 1472 Praha 4 CR
    - beware of warnings -