Prenosne FreeBSD, nemozem bootovat po...

billik at pefstud.uniag.sk billik at pefstud.uniag.sk
Thu Sep 30 11:46:28 CEST 1999

Stalo sa to znovu. List prikladam na ilustraciu.
Nerobil som dlhu dobu ani jadro, ani world, dokonca ani cvsup:-)

Pouzivam zasuvku(suflik) na HD.

Hypoteza H1: Ked ho zle zasuniem, moze robit problemy.

Hlavny problem je  tom, ze on si v pohode nabootuje a robi akoby nic.
Zrazu dostanem na konzolu divny vypis, alebo ani nie, len pri pokuse
hocico spustit vypise na konzolu:
	...w,ls...: Binary not executable.
alebo
	tcsh: core dumped...
Vtedy ukoncim X11 a shutdownem sa.

Po reboote zistim, ze v posledne editovanom subori (PSC.phtml) sa mi
na niektorych poziciach posunuli byty. Totalny chaos.

Zaver k H1: Preto si myslim, ze to je vec suflika.

Asi si idem vypalit zalohu na CD. Alebo si vpalim gulku:-)

S pozdravom "NENAVIDIM HW PROBLEMY"
                                                     s.

On Tue, 4 May 1999 billik at pefstud.uniag.sk wrote:

> (Pokracujem v oznaceni pocitacov 1. a 2.)
> na 1. je okrem "Disku" (o ktorom hovorim) este 4.1GB disk, oba su v BIOSe
> LBA. Takze ak zhrniem zapojenie, vznikne toto:
> 1.:	wd0 - "Disk"
> 	wd0s1 FAT32 (902MB)
> 	wd0s2 FAT32 extended
> 	wd0s5 FAT32 extended
> 	wd0s3 - FreeBSD
> 	wd0s3a-f - particie, najviac bola postihnuta ta kde bol '/'
> 2.:	wd1 - 4.1GB disk, ktory mohol pomylit instalaciu alebo co.
> 	wd1s1 FAT32
> 	wd1s2 FAT32 ext.
> [...]

                                                                    steve.
  http://sun.uniag.sk/~billik                   mailto:billik at sun.uniag.sk
         Perl_SQL_LaTeX_HTTP_HTML_PHP_CGI_Gimp_Joe_Bash_X11_Java_C