Vhodny switch

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Thu Sep 23 14:57:33 CEST 1999

> mohl by mi nekdo doporucit nejaky konkretni typ switche? Ptam se zde
> proto, ze tu kdysi kdosi (krome mne) popisoval jakesi problemy s
> komunikaci FreeBSD <-> switch
>
> Pozadavky:
> 12x10/100TX
> 1x100FO pokud nebude prilis drahy
> melo by jit nastavit natvrdo 10/100 a FD/HF
> levny a stabilni :-)
>
> To je tak vsechno. A co byste doporucili, kdyby musel
> umet jeste VLAN. Diky.

BayStack 350T
switch 12*10/100BaseTX autosense + 1*MDA port, podpora VLAN
104 491 Sk

S Baystackmi mam len dobre skusenosti. Len s tymto prave nie. S trosku
lepsimi(drahsimi)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko at spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }