Mail

Martin Sykora sykora at absolute.cz
Wed Sep 22 11:14:11 CEST 1999

Problem by v tom sendmail.cw. Nez jsem ten zaznam udelal, tak postu pro tu
domenu vubec nechtel.

Jinak, kdyz je zrizena databaze virtusertable tak se nejdriv hleda tam a pak
teprve v aliases.
Takze mam nastavene ve virtusertable
martin at mtm.cz     martin
nebo
@mtm.cz         martin

a v aliases se pak docte co tim mailem dal
martin:    /var/mail/martin,"|/usr/local/bin/procmail
/home/system/mail/conf/martin"

Kdyz uz je tady o tom takova diskuze, zkusil jsem i druhe reseni(> alebo do
virtusertable dat poriadny zaznam), ale to nefunguje.

Dik
Martin