Mail

Martin Sykora sykora at absolute.cz
Wed Sep 22 10:04:58 CEST 1999

> predpokladajme ,ze vsetko je u vas co sa tyka sendmailu dobre.

To bych predpokladal, protoze vsechny ostatni maily chodi.

> nie je chyba v tomto ?

> 250-<"|/usr/local/bin/procmail
> /home/system/mail/conf/martin"@www.absolute.cz>
> 250 </var/mail/martin at www.absolute.cz>

Tak tomuhle bohuzel moc nerozumim, ale na ten ucet vsechno chodi (i tahle
konference).
A pokud jde o radek v aliases tak vypada takto:
martin:         /var/mail/martin,"|/usr/local/bin/procmail

Ano, tohle jsem presne udelal.

Premyslejte dal, prosim.

Dik
Martin Sykora