Proxy

Dusan Malik dusan.malik at strategy.gov.sk
Tue Sep 21 14:32:55 CEST 1999

Dobry den!
Ta moja otazka by snad patrila i do inej konfery, ale
snad to este znesiete.

Ide o automaticku konfiguraciu browsera.
Pretoze je potrebne na niektore typy adries chodit priamo bez
proxy a ine cez proxy vyrobil som si subor
'proxy.pac', ktory ak si umiestnim do adresara na PC a v
browseri nastavim nan cestu  (v Netscape) bez problemov to funguje.
Pretoze je to onania takto robit na vsetkych masinach domnieval som sa,
ze ho staci umiestnit na proxy serveri do root adresara webservera a pouzit
tuto adresu pre automaticke nastavenie.
(napr. http://www.domena.sk/proxy.pac) Bohuzial to akosi nefunguje.
Je treba este okrem toho nieco menit v configuracnom subore proxy servera?
Zdravi
Dusan Malik
e-mail dusan.malik at strategy.gov.sk