No buffer space available

Martin Machacek mm at i.cz
Fri Sep 17 19:46:47 CEST 1999

On 17-Sep-99 David Pasek wrote:
> Mam FreeBSD 2.2.6.

Hmm, to neni zrovna nejnovejsi modylek :-)

> Kdyz se snazim pinkat v lokalni siti, tak mi ping hlasi toto
>
> PING venice (10.0.1.2): 56 data bytes
> ping: sendto: No buffer space available
> ping: sendto: No buffer space available
> ping: sendto: No buffer space available
>
> do Internetu napr. na www.seznam.cz se normalne dopinkam.
>
> Po rebootu je vse O.K., ale po nejake dobe se to zase objevi.
> Nevite nekdo cim by to mohlo byt?

Chtelo by to trochu vice informaci, jako napr.:

- konfiguraci jadra (dmesg nebo lepe cat /var/run/dmesg.boot),
- konfiguraci site (tedy vypisy ifconfig -a, netstat -rn),
- trosku historie (napr. delo se to vzdycky?),
- a taky napr. zda funguji jine sitove sluzby (treba telnet nekam v lokalni
  siti, nebo traceroute).

Matne se vzpominam, ze jsem neco podobneho videl a bylo to chybou v driveru na
nejakou obskurni sitovou kartu.

Ve skutecnosti asi nejjednodussi reseni by bylo upgradovat minimalne na verzi
2.2.8 lepe na 3.3. 2.2.6 je uz opravdu dost stara verze.

        Martin

---
[PGP KeyID F3F409C4]