IRQ na 3COM

Milos Ralbovsky milos.ralbovsky at intime.sk
Wed Sep 15 09:51:19 CEST 1999

Libor Kral píše:

> Dekuji vsem za odpovedi,
> na treti diskete ke karte je opravdu konfiguracni software,
> ale jak psal pan Lukes, zrejme nebude potreba IRQ nastavovat.
>
> Diky    Libor Kral

Pan Lukes ma samozrejme pravdu, tato PCI karta je P&P a teda IRQ si
nastavuje BIOS sam. Je vsak mozne podporu P&P vypnut. Mne sa vsak este
nestalo (a to som instaloval asi 50 tychto kariet, aj ked nie pre *BSD
alebo obdobny OS) ze by som musel rucne nastavovat parametre. Len ked
som chcel pouzivat 100 rozhranie, bolo nutne upravit duplex. Inak sa da
skutocne na BIOS spolahnut. Ak si kartu sam pri starte nenastavi, mozno
bude nedobre zasunuta.
Drzim palce :-)
--
Milos Ralbovsky, IN TIME s.r.o. - systemovy administrator
www.intime.sk   tel: 004217/4487-2224, 0905-660-410