infra ovladac

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Fri Sep 10 13:54:51 CEST 1999

Zdravim,

Potreboval by som radu od skusenych programatorov:

Kupil som si univerzalny infra dialkovy ovladac Animax Anir (www.animax.no).
Pripaja sa to na seriovy port a je to priechodzie, teda sa da toho zapojit
este mys. No a teraz by som si chcel k tomu napisat driver. Na zaciatok by
mi stacilo nieco, co pocuva na seriovom porte a zobrazuje, co zachytilo.
Lenze nemam potuchy, ako sa to robi a este ako rozlisit signaly od mysi a
od ovladaca. Vedel by mi niekto poradit, ako to napisat pripadne ma
nasmerovat na nejaku vhodnu dokumentaciu o programovani seriovych portov?

Dalo by sa to pre zaciatok tym stylom, akym su robene programy pre
radiotrack - teda cez funkcie outb, inb?

Na linuxovej konfere som k tomuto nasiel takuto zmienku:

> Chlapik z Animax mi napisal, ze musim nahodit DTR a RTS signaly na high
> a sledovat DCD signal ...

No a o tomto uz netusim absolutne nic:( Vie mi to niekto aspon priblizne
vysvetlit?

					Dakujem

						Ladislav Kostal