OT: CD FreeBSD

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Thu Sep 9 14:07:48 CEST 1999

On  9 Sep 99 at 12:45, Martin Machacek wrote:

> nekdy tvrdil. Nicmene, take bych netvrdil, ze BSD /proc filesystem "pouziva".
> Ono ho "ma" (dava k dispozici uzivatelum), ale ve skutecnosti ho vubec pri behu
> nepotrebuje (pokud tedy vim - byl bych rad, kdyby me nekdo opravil, pokud to
> neni pravda). Urcite vim, ze NetBSD /proc vubec nepouziva, protoze defaultni
> instalace ho ani nemontuje.

    Skutecne, procfs je plne postradatelny a zadna z utilit dodavanych se
systemem ho nepouziva. Nepouzivaji ho ani programy psane pro genericke
Unixy (nebo prinejmensim oobsahuji nejaky #define kterym se to ovlada) a
pochopitelne uz vubec ne programu psane pro BSD-based unixy.

    Takze /proc je v podstate potreba mit jen tehdy, pokud pouzivate nejaky
neportovatelne napsany program, coz jsou casto prave programy pro Linux.

                                                                Dan

Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root, postmaster (and *master) of FIONet, webmaster of KolejNET
Administrator   of    www.antispam.cz's    spammer    blacklist
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz