divny vypis z df

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Thu Sep 9 13:02:35 CEST 1999

Jiri Calda wrote (1999/09/09):

> Hele Rudo, jeste jsem nepotkal Unix, ktery by to mel pod 10% Dle meho se to
> vetsinou da rici pri delani file systemu...  viz man newfs a man tunefs....

FreeBSD ma defaultne 8 % (coz odpovida tem 108 % jakozto uplne plnemu disku).

Takze tu 18 GB na freebsd.cz nekdo menil rucne na 3 %?

	*) Pokud ano, pak menim "bezne 3 %" na "bezne 8 %".
	*) Pokud ne, pak sve tvrzeni nemenim.

A jdu se juknout do zdrojovek...

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science