OT: CD FreeBSD

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Wed Sep 8 13:08:54 CEST 1999

> tim "to ale umeji i linuxy" jsem jen chtel byt spravedlivy - poprve jsem
> na to prisel a pouzil na bsd, ale je spravedlive rici, ze to umi i linux.
> oba systemy jsou cool a oba se navzajem posiluji - akorat se o bsd
> nespravedlive vi mene. psal jsem ted clanek - ktery by tomu mel trochu
> pomoct - ale fakt jsem neprisel na seriozni duvod proc tomu tak je - asi
> ma linux lepsi marketing ;-).

linux je IMHO viacej ohybnejsi ako freebsd. je to v podstate windows NT a
zalezi od spravcu ci z toho spravu workstation alebo server.
preto je velka podpora ci uz aplikacii alebo hardwaru. presne ako u
windowsu. a preto linux zacina byt realnou hrozbou windowsov.
*BSD su skor windows NT servery.

takze asi tolko a sorry za prirovnanie....ale nic blbsie ma nenapadlo ;-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko at spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }