FreeBSD - ftp instalacia - posun.

Jan Pechanec pechy at hp735.cvut.cz
Wed Sep 8 12:31:53 CEST 1999

On Wed, 8 Sep 1999, Ivan Suchy wrote:

>Tak som to aj vdaka vam s kartou vyriesil :-).
>
>Storage:
>Nechal som len ovladace pre
>floppy
>cd - jeden som vykopol.
>IDE
>Network:
>Ne2000 + nastavil som irq a adresu. - detekoval ako ed0.
>ostatne von
>Communications:
>vsetko von.
>---------------------------------------------------------------
>A ono sa to zacalo pripajat. :-)
> [...]

	S timhle jsem mel taky hodne problemy. Byla treba spatne
nastavena cesta do ftp distribuce. V config screen musis mit neco jako
``ftp://ftp.vol.cz/pub/FreeBSD/'', i kdyz samotna distribuce je pak v
podadresari ``3.2-RELEASE''. To je tak standardni nastaveni.

	Predpokladam, ze gateway, nameserver atd. mas vsechno v IP
adresach.

	Jakou jsi nastavil IRQ a port (tj. adresu) pro kartu?

	diky, Honza.

--
Jan PECHANEC (mailto:pechy at hp735.cvut.cz)
Computing Center CTU (Zikova 4, Praha 6, 166 35, Czech Republic)