OT: CD FreeBSD

Martin Lizner lizner at komix.cz
Tue Sep 7 19:02:53 CEST 1999

jde take o to, ze plnohodnotna distribuce bez portu (portovaneho sw) ma
pres 4GB a treba muj testovaci BSD stroj ma na sobe z toho nainstalovano
"pouha" 2GB - to se s CD neda realizovat. jinak instalovat se da po
ehternetu, ppp, slipu a plipu. instaloval jsem si nedavno ze site notebook
po ppp seriove lince a protoze to trvalo skoro onech 70 hodin, tak jsem
vzdycky rano prisel - pracoval na konzoli a mezitim se to porad
instalovalo - jakmile se aplikace sosne, hned se rozbali a je pouzitelna
;-). to ale umeji i linuxy.

 Martin Lizner +420-2-7911637
 Konstantinova 1472 Praha 4 CR
  - be different : conform -