Padavy Squid

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Thu Aug 19 08:43:34 CEST 1999

Nuz niekto opisal nieco co som pisal ja a prischlo to mne.
Ako ste si vsimli pisem po slovensky a dotycna sprava bola po cesky.
Asi omylom sa tam dostalo "Jan Satko wrote".
Dotycna osoba myslela pustit prikaz "top", ktory ukazuje aktualne
zatazenie masinky. Ci uz pamate alebo procesora.
Ja mam ale inaksiu otazku. Ked bezi na tom iba apache a squid, preco si
tam pchate hnusne Xwindowsi ? Ja by som ich na vasom mieste vypol.

S pozdravom

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
      Administrator      (   )    Oooo.       satko at uniag.sk
                                  (_/