4.0

Peter Ciger peter at gymmt.sk
Wed Aug 18 13:00:32 CEST 1999

> Zdravim,
>
> Mohli by ste mi ti, ktori mate skusenosti z pouzivania 4.0 zosumarizovat,
> na co ste pri pouzivani narazili? Zaujimaju ma negativne postrehy, napr.
>
> - nejake problemy s celkovou stabilitou systemu
> - problemy pri kompilacii s novym compilerom
> - problemy s niektorymi portami atd.
>
> Rad by som pocul konkretne veci, nie teoreticke uvahy typu "je to
> vyvojarska verzia a preto je menej stabilna..." :)

Ja len v skratke...

Ked som to mal instalnute ja...tak sa nadaval kolko sa do neho
zmestilo..Okrem inych veci mi to napriklad nerobilo preklad adries s NATD..a
to som tomu obetoval mnoho hodin a vytvoril som take configuracie..ze som sa
v nich po 2 hodinach ani ja nevyznal...nakoniec som to preinstaloval a dal
tam tu najednoduchsiu a v poho...

Kyle