4.0

Tomas TPS Ulej tps at ti.sk
Wed Aug 18 12:32:56 CEST 1999

> Mohli by ste mi ti, ktori mate skusenosti z pouzivania 4.0 zosumarizovat,
> na co ste pri pouzivani narazili? Zaujimaju ma negativne postrehy, napr.
>
> - nejake problemy s celkovou stabilitou systemu
> - problemy pri kompilacii s novym compilerom
> - problemy s niektorymi portami atd.
>
> Rad by som pocul konkretne veci, nie teoreticke uvahy typu "je to
> vyvojarska verzia a preto je menej stabilna..." :)

Kedze je to vyvojarska :)))) verzia tak napr. mk.port nevie skompilovat veci
typu apache1.3.6-fp lebo unknown-i386-freebsd ') Celkovo hodnotim r4 ako
stabilnu. Problemy sa objavili v ppp pri -alias. Obcas nealiasuje. Sendmail
hodnotim ako prezitok a hodilo by sa cosi viac... hlavne dafault anti-relay
konfiguracia robi viac problemov ako pomaha. AKo velky plus hodnotim
softupdates a taktiez ELF Only modul systemu.

--
Tomas 'TPS' Ulej
tps at ti.sk, tu36-ripe