Padavy Squid

Martin Lizner lizner at komix.cz
Tue Aug 17 13:15:07 CEST 1999

staci kdyz sef dostane do ruky reporty, ktere se daji pohodlne z logu
proxy vytvorit a kdyz se stanovi jasna pravidla hry. blbost managera je
konstantni a vzdy je na to potreba nejaky workaround ci bugfix. mate-li
zajem o skripty pro squid - mailnete.

 Martin Lizner +420-2-7911637
 Konstantinova 1472 Praha 4 CR
 Xerox does it again and again