neocakavane rebooty

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Fri Aug 13 08:50:08 CEST 1999

> Nas Najdrahsi!
>   (List primarne adresovany Janovi, ale pobavit sa mozete vsetci)

Dakujem. Podpisy az na letisku.

>   (Vzhladom na prianie znudenych odbornikov lamem barieru listovej etiky...)

Mozes aspon nejakych menovat ? Ci ti odbornici ste vy dvaja s Lacom ?
Laca by som bral, ale nie som presvedceny, ze by si ty bol odbornik.
Ale mozem sa mylit. Nikto nie je neomylny.

> Vobec sa nechcem ukazat ako niekto co pise aj ked nema co povedat.
>   (Prikladom je Tvoj prvy list z tohoto threadu.)

Chcel som iba pomoct. Ak som nieco teda prehliadol. Urcite to nebolo
umyselne.

> Kedze najprv myslim a potom pisem (myslim, ze myslim), som si precital
> prvy list, v ktorom autor (Slavo Uhrin <slavo at nt.cenezu.sk>) pise
> v liste zo dna Thu, 12 Aug 1999 09:21:23 +0200:
> ... "Nikde v systeme alebo v logoch ani zmienka
> o nejakej chybe."

Kedze nemam povodne listy. Nemozem bud uznat alebo sa branit.
Preto som ti dnes napisal, aby si mi poslal vsetky listy na tuto temu.
Teda ak ich mas.

Ale ak som chybil, vopred sa ospravedlnujem.

A kolkoze tej posty odomna mas ? Lebo neviem o tom, ze by som pisal tebe
alebo do tejto konferencie nejak casto na to, aby si mal vela posty.
Mozno kebysi si odfiltroval posty zo vselijakych platkov, mal by si jej
menej.

> Ale asi som taky isty debil ako ty, ked som sa nechal hocikym vyprovokovat.
>
> s.

Prepac. Ale ja som s tym nezacal. Kebyze by si trsoku pouvazoval, tak by
si ma najprv upozornil, ze som nieco prehliadol. Lenze z tvojho listu
nebolo vobec citit, ze by si chcel pomoct danej teme, ale jednoducho mi
dat najavo, ze JA som daco prehliadol a TY mi to ukazes.

> PS: Este raz sa ospravedlnujem odbornikom, ktori maju radi OS.

Nuz slovo odbornik je velmi velke a a ani ja si netvrdim povedat, ze som
odbornik. Takych ludi co si to mozu dovolit poveadt predpokladam, ze ani
v tejto konferencii nie je vela. A toboz nie na rozne formy OS.
A kedze tato konfera je skor o freebsd alebo aj BSD, tak skor by som bral
formulaciu vo forme "odbornikom BSD". Lebo OS je aj Windows, ale to je o
inom.

S pozdravom

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
      Administrator      (   )    Oooo.       satko at uniag.sk
                                  (_/