neocakavane rebooty

billik at pefstud.uniag.sk billik at pefstud.uniag.sk
Thu Aug 12 15:49:33 CEST 1999

Nas Najdrahsi!
  (List primarne adresovany Janovi, ale pobavit sa mozete vsetci)

  (Vzhladom na prianie znudenych odbornikov lamem barieru listovej etiky...)

Vobec sa nechcem ukazat ako niekto co pise aj ked nema co povedat.
  (Prikladom je Tvoj prvy list z tohoto threadu.)

Kedze najprv myslim a potom pisem (myslim, ze myslim), som si precital
prvy list, v ktorom autor (Slavo Uhrin <slavo at nt.cenezu.sk>) pise
v liste zo dna Thu, 12 Aug 1999 09:21:23 +0200:
... "Nikde v systeme alebo v logoch ani zmienka
o nejakej chybe."

Teraz si precitaj co si mi odpisal na moju poznamku:

On Thu, 12 Aug 1999, Jan Satko wrote:

> Mam strasne rad takych blbov co maju veke usta a malo rozumu.
> Keby si si radsej pozrel casy tych listov. Tak by ta asi napadlo, ze ked
> som ja ten svoj list posielal, tak som este nevedel, ze niekto nieco
> napisal.
>
> P.S: a nabuduce pis do konfery ked vies poradit, nie ked sa chces ukazat.
>
> S pozdravom
>
> --
>                             /\/'^'\/\
>                             \( O O )/
> [...]
Ale asi som taky isty debil ako ty, ked som sa nechal hocikym vyprovokovat.

s.

PS: Este raz sa ospravedlnujem odbornikom, ktori maju radi OS.