neocakavane rebooty

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Thu Aug 12 14:49:51 CEST 1999

> Mily Jano,
>
> Zase sa nevrtaj do vsetkeho, ked niekto napise, ze v logoch nic nie je
> a ty sa opytas "? pise nieco do logov ?", tak asi nevies dobre citat.
>
> Zbytocne mam vela posty od Teba.
>
> s.    (steve)

Mam strasne rad takych blbov co maju veke usta a malo rozumu.
Keby si si radsej pozrel casy tych listov. Tak by ta asi napadlo, ze ked
som ja ten svoj list posielal, tak som este nevedel, ze niekto nieco
napisal.

P.S: a nabuduce pis do konfery ked vies poradit, nie ked sa chces ukazat.

S pozdravom

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
      Administrator      (   )    Oooo.       satko at uniag.sk
                                  (_/