Padavy Squid

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Fri Jul 30 15:17:52 CEST 1999

> Uz sa o to stara kolega a ten hovori, ze je to sice nepravidelne, ale casto
> (2-3x
> za tyzden)
> Ak sa nemylim tak je spustany  prikazom
> /usr/local/squid/bin/squid
> aspon to mi vypise prikaz  ps  -a
> Totiz preco ak je to uz starsia verzia sa zacali chyby prejavovat hromadnejsie
> az teraz?
> A teraz je to chyba OS, alebo Squida? Povodnu instalaciu robila dodavatelska
> firma.
> Co sme iba zmenili, resp. doplnili bola rotacia log suborov v Squide (cez
> [...]

Squida by ste mali pustat s parametrom -D, co zabezpeci ze sa pusti aj bez
kontroly DNS. Inak odmietne sa pustit.

Vy tam musiet byt nejaky profici, lebo rotovat logy cez syslog som este
nevidel a ani nepocul. Pretoze syslog je skratka od system logging.
Pravdepodobne ste mysleli logrotate.

Ked chcete nieco zistit, najprv pozrite logy. Tam nejdete vsetko.
Ci uz logy squida alebo syslogu. Teda pokial vam ten syslog aj daco
loguje.

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko at uniag.sk
                                  (_/