Padavy Squid

Dusan Malik dusan.malik at strategy.gov.sk
Fri Jul 30 11:59:26 CEST 1999

Dobry den!
Po cca 2 rocnej bezproblemovej prevadzke
na baze FreeBSD bezal proxac SQUID.
Ja som bol trochu pouceny laik a radsej som do conf.
nesiahal. Moj nastupca, nie je ovela viac zbehly,
zacal mat problemy:
1. Server je FreeBSD 2.2.1 a bezi na nom Apache a Squid
2. Server je na zaloznom zdroji (APC 400) ale bez
ovladania zhodenia servera .
3. Od urcitej doby sa stava, ze vypadne Squid. Prikaz
ps -a vypise, ze nebezi. Po reboote je to OK.

Mam otazku ako zistit preco sa to stane. Mozno utoky na proxy
server?
Co si mam prezret (logy, msg. atd.)
Mam sprosty nasilny napad. Script, ktory
bude kontrolovat, ci Squid bezi, ked nie, tak ho spusti.
Mam dojem, ze to ale asi nie je  koser riesenie.

Poradite?
Teraz sice budem 14 dni v lesoch a stranach :)), ale pokuste sa
nezabudnut na moj problem.

Zdravi

Dusan Malik
e-mail dusan.malik at strategy.gov.sk