Problem, pomoc !

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Mon Jul 19 11:01:20 CEST 1999

On Mon, 19 Jul 1999, Pavel Perinka wrote:

> Prave mi z niceho nic zdechl server s BSD 2.2.6_RELEASE, ale totalne.
> Vzhledem, ze na nem bezi DNS server pro nase domeny je to dost bolestive.
>
> Vypis z konsoly:
>
> Error: D:0x80 C:-1525106 H:-2 S:-19
> Error: D:0x80 C:-1525106 H:-2 S:-19
> Error: D:0x80 C:-1525106 H:-2 S:-19
> Error: D:0x80 C:-1525106 H:-2 S:-19

Tohle vypada jako hlaska, kterou to pise pri bootovani, kdyz loader,
vyuzivajici k pristupu k diskum sluzby BIOSu, nemuze nacist nejaky
sektor. Napriklad to muze byt tim, ze mate / na partitione sahajici za
nejakou magickou hranici (a pri obzvlaste starem BIOSu to muze byt i 512MB,
IMO), a BIOS neni schopen poskytnout pristup k sektorum, na kterych lezi
jadro.

   Resit se to da ruzne - treba malou partitionou na zacatku disku, z
ktere se nacte jadro (ale nemusi nutne byt po bootu "/").

   Pokud potrebujete server jen "nabootovat", muze to jit take z
diskety.

   Staci zformatovana disketa (?snad? - snad tam je loader defaultne),
a pokud by se vam tam jadro neveslo, muzete ho zabalit prikazem kzip
(gzip+pridani dekoderu na zacatek).

					Vlada