+ SAMBA, printcap

Honza Dusak akela at ti.cz
Fri Jul 16 12:57:19 CEST 1999

kdy uz jsme u toho tisku , mel bych taky jeden dotaz .
Jak v /etc/printcap zabranit tomu , aby se netiskla stranka
s informace of uzivateli, hostu, ... .

Zkousel jsem nastavit sh ( supress page header ) /etc/printcap,ale to
nefunguje. Takze musim tisknout s lpr -h

kousek z /etc/printcap
lp|gutenberg|lp6|sample remote printer:\
        :sh:mx#0:\

BTW: sf taky nepomaha

  Honza Dusak                              honza.dusak at ti.cz