Stav CVS a FTP na freebsd.cz

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Thu Jul 15 10:42:57 CEST 1999

Zdravim vsechny priznivce FreeBSD :-)

K dnesnimu dni (15. 7. 1999) mam konecne dojem, ze FreeBSD.cz je
plnohodnotny mirror. (Jsem zvedav, jak dlouho mi to vydrzi :-)

CVS: Konecne je napojeno na master server. Update je samozrejme kazdou
     hodinu (casteji neni povoleno).

FTP: Zda se, ze funguje. Update kazdych osm hodin, coz se ale muze kdykoli
     zmenit a zatim ani nevim, kterym smerem. Stare veci, ktere zmizi
     z originalniho FreeBSD.org, se mi snad obcas podari uklidit do
     /pub/FreeBSD-oldies. Skoda, ze na FreeBSD.org uz nejsou snapshoty.
     Leda je mirrorovat z current.FreeBSd.org. Ale mam pochybnosti, ze
     by o ne byl zajem. Nebo se mylim?

S uptime uz delsi dobu problemy nejsou. Ale vzhledem k chmurne minulosti
jdu s kuzi na trh, takze kdo by mel pochybnosti, muze se podivat
do ftp://ftp.freebsd.cz/pub/logs/{cvsup,mirror,xferstats}/*
(CVS mirror logy, FTP mirror logy a statistiky vyuziti FTP serveru).

Jak je na tom www.FreeBSD.cz? Muze se k nemu nekdo vyjadrit?

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science