Navod

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Thu Jun 24 11:49:03 CEST 1999

Guzma Vladimir wrote (1999/06/24):
> Mam len taky mensi dotaz .. som sa trocha pozeral do zdrojakov kernela ( v 3.1)
> a je tam celkom slusny chaos. Nieje niekde na internete nejaky popis typu who is who a what is what? Ako sa v tom ma normalny clovek vyznat?

Moc dokumentace primo ke zdrojovkam jadra nejspis zatim neni.
Vetsinou existuji jen ruzne utrzkovite dokumentace k novym
implementacim (napriklad sem tam nejaka manualova stranka
v kapitole 9, newbus...). Muzete ale zkusit http:/www.freebsd.org/
a tam zvolit Projects -> Documentation -> The FreeBSD Programmer's
Documentation Project (http://home.wxs.nl/~asmodai/pdp.html).
Tam se da ocekavat, ze casem vse bude. Zatim jsem tam ale videl spis
jen kostru bez vlastniho obsahu.

Pokud si chcete hrat s jadrem, pak asi nejlepsi je zacit odebirat
konference (alespon) cvs-all, freebsd-hackers a freebsd-current.
Dale potom pravidelne CVSupovat a cist a cist...

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science