PCMCI OvisLink eth. ad.

Martin Machacek mm at i.cz
Thu May 6 09:45:36 CEST 1999

On 05-May-99 Jiri Calda wrote:
> Hele, dejte si pozor s Notasama. V 3.1 je kompletne predelana podpora
> PCMCIA zarizeni a tak tam spousta veci, ktera drive fungovala nejede.
> Sam jsem s tim stravil dlouhy cas, abych se zase vratil ke 2.x a bylo..

Ja bych to nevidel tak tragicky, protoze uz existuje PAO pro 3.1. Nekteri
clenove "core teamu" sice hochum vyvijejicim PAO vycitaji, ze jejich reseni
jsou prilis velky hacky, ale po funcni strance jsem s PAO nemel nikdy
problemy.
Zcela jina zalezitost je podpora pro SCSI, kde se opravdu muze
stat, ze diky prechodu na CAM nektera starsi nebo mene rozsirena zarizeni uz
nebudou podporovana (teda dokud se nenajde nejaky dobrovolnik, ktery stary
driver prepise tak, aby fungoval s CAMem).
Jinak, ja osobne jsem s prechodem z 2.2.5 (s PAO) na 3.1 (bez PAO) na svem
notebooku (Toshiba Satellite 200CDS) nemel zadne "zasadni" problemy. Pravda
pouzivam ale pouze sitovku (3c589D) a modem (Option PSTN/GSM 33.6). Jedine co mi
negunguje a drive fungovalo je suspend/resume. Po probuzeni ze suspend modu
pccardd odmita s kartama hovorit ani kdyz je vyndavam a zandavam. Jo a taky mi
nepiska modem.

        Martin

---
[PGP KeyID F3F409C4]