Instalace a 13GB disk

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Wed May 5 21:07:02 CEST 1999

AHOj,

On Wed, 5 May 1999, Ivo Hazmuk wrote:

> problem pri kopirovani zakladnich casti. Proste to rekne:
> /usr/mnt: create/symlik failed, no i-nodes free. A instalace zacne temer
> od zacatku. Potkali jste se jiz s timto problemem?

Ano. Sice uz jsi to vyresil, ale obecne ve skratce. i-nod je vlastni
cislo souboru a newfs (ktery vyraby file system na disku) si bere def.
hodnotu dle velikosti nejmensiho bloku (krat 4). Pokud by jich bylo treba vice
(file system s desnym mnozstvim velmi malych souboru), je treba na to
pamatovat na pri vyrabeni fs pridat options -i (vice viz man newsf)..
Uz jsem to jednou zazil, ze dosli i-nody nicmene je to velmi ridky jev
pri boptnajicim trendu souboru....

							Jirka