problem s routovanim

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Fri Feb 26 12:29:19 CET 1999

On Fri, 26 Feb 1999, Martin Machacek wrote:

> Proto, aby se dalo posoudit zda konfigurace muze fungovat nebo ne bych
> potrebal znat netmasky na obou rohranich. Z principu fungovani IP, neni mozne
> (neuvazujeme-li zverstva jako "far side" NAT) mit na obou stranach routeru
> (nebo firewallu) stejne site.

netmaska pre 193.87.98 je 255.255.255.0
a pre 10.10. 255.255.0.0

> Na tom routeru by se stejne ale musela zmenit alespon netmaska... ackoliv
> to by teoreticky slo vyresit tim, ze by se na tom FW nastavilo
> net.link.ether.inet.proxyall=1 (jednou jsem to zkousel a nefungovalo to, ale
> problem mohl byt i jinde nez ve FreeBSD). Byla by to ale dost oskliva
> konfigurace.

Nedalo bu sa to bez zmeny na routeri ?

> To 10.10.0.3 ma byt asi spis 10.10.50.3, nebo ne?

je to 10.10.0.3

Btw. fakultne servery su 193.87.98.4 a 193.87.98.7
A tie IP adresy na FW by mohli byt akekolvek z tejto podsiete, ak by to
pomohlo.

Ale ako to tak vyzera, asi to velmi nepojde :(

						Ladislav Kostal