viac ethernetovych pristupov

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Feb 16 11:24:00 CET 1999

Ahoj,

On Tue, 16 Feb 1999, Ladislav Kostal wrote:

> Zdravim,
>
> Potreboval by som do jedneho pocitaca priviest viac ethernetovych kablov.
> (okolo 6). Ako to mam urobit ? Nasiel som aj MB so 6 PCI slotmi ale to sa

Je otazka, zda ma byt opravdu tento stroj jako router. Pokud tvuj
problem neresi switch, pak lze i z FreeBSD udelat router. Ja jsem v
podobne situaci pouzival velmi dlouho (a jeste je pouzivam) SMC dual
karty (2x10/100), takze ti staci 3 PCI sloty. Testoval jsem kdysi i
karty s 4 (napr. Adaptec, Z?? uz si nepamatuji jmeno), ale i kdyz byl
cipset podporovan, nebylo to tak snadne. Nicmene tvuj problem dle meho
resi i dualka...

					Jirka