FreeBSD 3

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Thu Feb 11 19:52:58 CET 1999

On Thu, 11 Feb 1999, Miloš Ralbovský wrote:

> Kto mate zaujem, s doverou sa obratte na nase najblizsie servisne stredisko.
> Sirenie FreeBSD je takto mozne, len je nutne spomenut, ze zasielka je
> konzultovana so mnou, alebo sa obratte priamo na mna a ja Vam to zariadim.
> Tuto bezplatnu sluzbu vsak ponukam len na systemove veci. Bohuzial,
> vypalovacku nevlastnim, takze viem len zprostredkovat prepravu. Nas kurier
> pride sam po zasielku a prijemca ju dostane priamo do ruk. Blizsie info
> vid nasa nedokoncena www.

Ja som dnes cely den rozbehaval jednodisketovy FreeBSD na ktorom je
cdrecord aj mkisofs, takze mozem uz palit (este par much zajtra vychytam).
Este k tomu mame od poobedia rychlejsiu linku - bude radost tahat :)

Takze, kto ma zaujem piste, palim jak drak :) (samozrejme len FreeBSD
stuff) a s pomocou pana Ralbovskeho sa to moze distribuovat.

					Ladislav Kostal