HW pro FreeBSD

Jan Pechanec pechy at hp735.cvut.cz
Fri Jan 22 12:07:34 CET 1999

	Ahoj,

	muzete mi prosim doporucit desku pro FreeBSD? Pada mi doma
tomato se Cyrix P200+, je to hw problem, jak jsem to testoval a v
pametech to asi neni. Nerad bych skoncil podobne po koupi nove desky +
procesoru + pameti. Procesor bych asi vzal K6 300.

	Nerad bych platil moc, ale zase kamarad ma mozna problemy diky
levnemu tomatu, nedavno koupenemu.

	Pokud muzete, piste prosim primo na me, at to tady nevadi.

	dekuju, Honza.

      Jan PECHANEC, Computing center, Czech Technical University
               Zikova 4, Praha 6, 166 35, Czech Republic
          tel: +420 2 2435 2969 | email: pechy at hp735.cvut.cz
         fax: +420 2 24310271  | http://akat.civ.cvut.cz/pechy