Mensi (??) problemek

Stepan Chladek snappy at gyzamb.cz
Fri Dec 4 16:19:57 CET 1998

Mam nasledujici problem:
nekolikrat za tyden mi kernel vypise nasledujici hlasku:

Dec 3 15:28:32 jay /kernel: arplookup 0.0.0.0 failed: host is not on
local network

a pak vetsinou jeste:

Dec 3 15:29:07 jay last message repeated 36 times
Dec 3 15:29:27 jay last message repeated 21 times

atd.

nevite kde by mohla byt chyba ??
Treba napriklad tento tyden nam pevna linka nespadla ani jednou a
presto je tam tech hlasek cca 400 (od 1.12. do 4.12.)!
zkousel jsem koukat do routovacich tabulek ale kde nic tu nic ...
Jsem z toho proste zmatenej :-((

Jo a obcas mi to taky napise, ze v cd mechanice nemam audio disk ...
pritom neni primountovany a v cronu taky nic ohledne audia neni ..

pomozte plz ...
							Snappy