iso-8859-2

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Wed Dec 2 18:10:01 CET 1998

On Wed, 2 Dec 1998, Zpjet ze Stromu wrote:

> Dobry vecer.
> 	Jsem novacek v tomto skvejym OS a mam kratky dotaz: kde bych
> nasel fonty a screenmapy, pripadne i keymapy pro ISO-8859-2 tak,
> abych mohl cist a psat unixovou cestinu? Zatim nepouzivam X, tam to
> umim (mam pouzitelnou kolekci Latin-2 fontu pro X), a potrebuju
> editovat skolni html stranky... Diky:->

Ze mne asi pred tydnem o vikendu vypadlo neco, co by se teoreticky
dalo pouzit. Obsahuje to ceske locale, fonty, klavesnice, definice
terminalu, aby chodily ramecky a pocestene menu pro vyber klavesnic
a fontu.

Instaluje se to stylem 'make' a 'make install' - hotovo. Zalozil
jsem si na to novou kategorii 'czech' v portech.

Duvod, proc jsem to jeste nepustil je ten, ze jsem k tomu jeste
nestacil napsat nejake info (man, README apod.). A taky mi tam
kamarad objevil dost zavazou pravopisnou chybu. :-(.

Vychazel jsem v podstate z procesu pocesteni linuxu a nejakych
dalsich informaci (uz ani nevim..).  Klavesnice jsou prevazne podle
Pavla Makovce a razeni slov castecne podle Vladi Michla, ale to jeste
musim zkontrolovat s normou pro dvouurovnove razeni.

Hned co jsem to napsal, tak mi do toho neco skocilo, takze jeste
vydrzte. Prvni verzi bych tak realne videl na nasledujici pondeli
(ale to bude asi bez nejakych detailnich navodu - oni ani nejsou moc
potreba, ale bylo by dobre je tam mit)

Jarda Klaus