SAMBA passwd

Peter Ciger peter at gymmt.sk
Tue Nov 17 10:05:35 CET 1998

Zdravim..

Ja by som mal este nejaku otazku ohladom SAMBA serveru....

Vsetko by som snad pochopil (teda dufam..az na smbclienta..ten mi este
nebezi), dokonca ja s kolegom vo velkom vyuzivame SAMBU vo Win95tke (ja
98smicke ) pretoze mam jedinu CD-ROMKu v miestnosti na FreeBSDcku. Tam
zatial problem neni...ale mam problem s uzivatelskymi uctami. Urcite viete,
ze je rozdiel nejaka firma, kde obycajne ( :-) ) zamestnanci nemaju zaujem
nicit si pocitac a skola. Tu sa studenti priam vyzivaju v tom, komu sa
podari nieco znicit...a tu zacina moj problem. Config pre sambu mam hotovy,
ale neni mi jasny system pristupu..teda passwordu. Potrebujem aby sa kazdy
uzivatel musel pouzit vstupny password, ktory ale nebude mat nic spolocne s
Win$hitmi...teda, aby sa o to vsetko staral FreeBSD server. Nerad by som
nieco nexal na Win95tkach.

Nemam NTcka..takze take rady by mi moc nepomohli...Mam dve FreeBSDckovske
masiny (2.2.7).

A este nieco ?? Ako funguje system passwordov v SAMBE ?? Z coho porovnava
zadany vstup ?? Mam teraz SAMBu nastavenu v mode SHARE a nexce ma z Win98
pustit ani ked zadam svoj password, ktory pouzivam v BSDcku, ale ani po
zadani pass ktory som nadefinoval pomocou smbpasswd ma nexce pustit..neviet
v com je problem...

                                              chalani kua, poradte ;-)

...vdaka

                                                              Kyle