Drivery z NT4 do Linuxu a FreeBSD

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Thu Nov 12 17:14:18 CET 1998

> tak pry nase skola dostala zdrojaky od NT4 (snad 20 CDcek ??).

No jo to je ted moda davat zdrojaky k dispozici aby se jini, schopnejsi
pokusili zachranit potapejici se lod. :-)
Ja bych to snad ani videt nechtel. Obavam se ze pokud by tomu clovek
porozumel mohl by se umlatit smichy, nebo poblit (podle natury).

> Videl jsem licenci pro MFF UK. Je hodne drsna. U nas to nemel
> odvahu nikdo podepsat (tedy z vedeni fakulty), nedivim se.

> Ta licence znela myslim nejak v tom smyslu, ze kdo ji podepise a uvidi
> zdrojaky NT, tak cokoliv pozdeji napise, co by mohlo mit spojitost se
> znalosti tech zdrojaku, se stava majetkem MS.

Me se prave vybavil nazev jedne desky od byvaleho disidenta, duchovniho
Svati Karaska: "Rekl's uz dablovi NE ???"

Mira