Drivery z NT4 do Linuxu a FreeBSD

Peter Ciger peter at gymmt.sk
Thu Nov 12 08:03:48 CET 1998

> Zdravim,
>
> tak pry nase skola dostala zdrojaky od NT4 (snad 20 CDcek ??). Ja tedy
> nevim jaka je na ne licence, ale napadlo mne, ze pri vhodne licenci by se
> mohly dodelat dalsi drivery do Linuxu a FreeBSD. Popravdereceno nevim, na
> co vsechno maji NT4 standardne v instalaci drivery. Mozna, ze by se nedalo
> pouzit nic, ale mozna ze neco jo. Nevite nekdo neco o te licenci na ty
> zdrojaky? Ja se kdyztak casem take popidim.
>
> Jarda Klaus

Vazne..?? ;-)) Co myslite ?? Myslite, ze Microsoft sa zblaznil, alebo je to
uz posledny akt zufalstva, ked zistili, ze nie su schopny urobit nieco
normalne, len milion programov a kazdy za sebou taha 3 miliony kniznic,
takze aj kalkulacka zachvilku predpokladam bude pozadovat Direct-y.., aby
bola schopna vykreslit tlacitka..a preto sa rozhodli, ze to nexaju
studentom, nex vytvoria nieco, co sa nemusi restartovat vzdy ked nieco
stlacis....;-)

Este mam otazku na Jana PECHANCA...

Xcel by som vediet, ci vies nieco blizsie o tej licencii na tie zdrojaky...
..za akych podmienok to vlastne daju k dispozicii..?? Vies, vzdy ma
zaujimali nejake srandy okolo MicroShitow..;-))

Btw..Viete preco ma Microsoft tolko penazi..?? .....lebo za chyby sa plati..;-))

                                                       Peter "Kyle" Ciger